dissabte, 2 de juliol del 2011

Coca de xocolata i avellanes

Avui he portat aquesta coca de xocolata amb avellanes al dinar familiar per celebrar el meu aniversari (que va ser ahir) i el de la meva mare (que serà demà). Felicitats mama!!!
L'he fet seguint la recepta de la
coca de xocolata amb nous, substituint les nous per avellanes.


També he portat aquestes magdalenes pels qui segueixen la dieta Dukan. M'han quedat massa cuites i poc gustoses. La veritat és que no han tingut gaire èxit, ... on hi hagi una bona coca de xocolata...
Però ho hem passat molt bé, com sempre!!!


Ara anirem a sopar a Bonmatí per celebrar els aniversaris de la Laura i l'Arnau, els nostres nebots. Els hi portaré aquest pastís de llimona, espero que els hi agradi. Felicitats Laura i Arnau!!!

5 comentaris:

  1. si vols, el meu aniversari és el 27 de setembre! per si em vols portar una d'aquestes meravelloses coques!!!! ;)

    ResponElimina
  2. Quanta celebració en un sol cap de setmana! Felicitats a tothom!!!! Els pastissos tenen molt bona pinta i les magdalenes segur que estaran delicioses sucades amb el cafè amb llet! Jeje!

    Anna

    ResponElimina
  3. Un coc de xoco i "vellanes"... mmmmm!!! Espero que fossin avellanes de Reus, és clar (s'ha de fer pàtria, jejej)!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  4. Mare meva, quantes celebracions maques i ben acompanyades per aquestes super coques!!! Boníssim tot!
    Per molts anys a tots!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  5. Gràcies a totes!!! i seguirem de celebracions... el juliol el tenim complet...
    Petons

    ResponElimina