dilluns, 26 de maig del 2014

Seitons en vinagre

Ingredients:

Seitons
Vinagre de vi blanc
Oli d’oliva
All
Julivert
Sal i pebre

Netejar els seitons traient l’espina, el cap i les vísceres. Rentar amb aigua freda vàries vegades i escórrer bé.
Col·locar els filets de seitons en un bol i cobrir de vinagre blanc. Reservar a la nevera un mínim de 30 minuts fins que la carn s’hagi tornat blanca.
Esbandir els filets vàries vegades en aigua freda i escórrer bé.
Posar els seitons en un bol net, afegir un polsim de sal i de pebre, cobrir amb oli d’oliva. Picar l’all i el julivert i afegir-los als seitons. Remenar per repartir bé l’amaniment.
Reservar a la nevera.

Memòries d'una cuinera: Tapes.
Una tapa de tota la vida, amb un vermut, unes olives i unes patates xips fan l'aperitiu ideal del diumenge.

8 comentaris:

  1. Un fijo en mi cocina, caen como las pipas. Qué ricos!! Bss.

    ResponElimina
  2. A mi també m'encanten els seitons en vinagre, bé, es que agraden a tothom, oi? T'han quedat genial!

    http://lesreceptesquemagraden.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  3. Un clàssic de les tapes que sempre ve de gust...amb un bon vermut i no cal res més per gaudir de la vida! Petons

    ResponElimina
  4. Ahir vaig preparar-ne jo!!!!! Ens encanten.......
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  5. La meva mare els prepara...i estan tan requetebons....una de les millors tapes del món! Petons!

    ResponElimina
  6. al meu pare li encanten!!!! per cert, m'agrada molt el sifó de la foto ;) petonets i gràcies per participar al memòries

    ResponElimina