dimecres, 15 de juny del 2011

Amanida amb kiwi i Mozzarella

Ingredients:

Enciam
Tomàquets cherry
Pastanaga
Kiwi
Mozzarella fresca
Surimi
Sal, oli d’oliva, crema de vinagre balsàmic

Netejar les verdures, tallar l’enciam, ratllar la pastanaga. Disposar a una plata. Col·locar damunt el kiwi en rodanxes, la Mozzarella en llenques, el Surimi i els tomàquets.
Amanir amb un polsim de sal, un rajolí d’oli i crema de vinagre balsàmic.

La recepta del 15: Amanides.
Per un sopar refrescant, ple de vitamines.


5 comentaris:

  1. Carme, una recepta molt bona i refrescant! Ens encanta la combinació d'ingredients!!
    Moltes gràcies per participar maca!
    Moltes petonets!
    Sandra

    ResponElimina
  2. que bo queda el kiwi a l'amanida!!! en realitat crec que tota la fruita! jijijiji. Molts petonets guapa

    ResponElimina
  3. M'ha agradat la combinació del kiwi amb mozzarella, me l'apunto.
    Petons.

    ResponElimina
  4. Jo també faig servir sovint el surimi per a les amanides estiuengues, els donen un toc molt refrescant! El que no he provat mai és de posar-hi kiwi. M'anoto la proposta!

    Petons!
    Anna

    ResponElimina
  5. Combinar fruites amb l'amanida m'encanta. El kiwi i la pinya són dels meus preferits. I si no, també hi poso una vinagreta amb melmelada de gerds o fruites vermelles.
    Petons.

    ResponElimina